moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Så blir du snyggast i jul!

Kategori: Skönhetsideal och fulfobi

Asså ÅÅÅÅH jag blir så trött på alla dessa råd! Alla ni naiva jävlar som tror att media bara skriver sånt här för att kvinnor naturligt efterfrågar det...bilda er själva. Klart som fan att en påverkas av att läsa såna här råd i tid och otid, varvad med exempel (modeller) på hur en lyckad kropp ser ut. Det är omöjligt att värja sig.

"Om du inte känner dig fit i kroppen välj hellre en snygg korsett, som täcker magen".  Blir fan illamående på riktigt. Hur fan ska en kunna njuta av julmaten i en korsett? Nej jag ska göra min egen guide till hur du får den mest awesome julafton ever! Kommer senare under dagen...
 
Bild stjälad från Lady Dahmer

Kommentarer

  • Ida H säger:

    Funderar mest på vem som går runt i bara underkläder på jul? Inte jag i alla fall. Sen så kommer ingen (förutom jag själv) se mig i underkläder på jul, så då spelar det ingen roll om det är svart, mönstrat, hål i dem eller om de är urtvättade.

    Svar: Jamen om det hettar till är det ju A och O med snygga trosor...typ. Nämen jag fattar inte heller.
    Mican

    2012-12-18 | 19:28:01
    Bloggadress: http://levapositivt.blogspot.se/
  • Lesthi säger:

    På julen ska man ha på sig det allra mest töjbara man äger så man kan äta hur mycket som helst hela dagen lång :D

    Svar: Kunde inte hålla med dej mer! :)
    Mican

    2012-12-21 | 18:25:49
    Bloggadress: http://lesthi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: