moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Ååh va glad jag blir

Kategori: Sån är jag

när folk säger att dom gillar det jag skriver! Det får mig att vilja skriva mer mer mer och det känns bra inuti, som om jag faktiskt är lika grym som jag påstår mig va. Jag älskar uppskattning (både att ge och ta) när det gäller saker jag tycker är viktiga, som bloggen typ.
 
Det är så konstigt, jag hade egentligen inga planer på att starta en blogg förrän en f.d klasskompis tjatade om föreslog det. Va faktiskt blogg-motståndare egentligen. Men så tänkte jag att whateva, jag testar väl och skriver lite då och då, lär väl hålla i en vecka typ. Men shit det bara flödade text genom fingrarna!
 
Nu trivs jag med bloggandet och tvingar mej själv till fler tankeställare också :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: