moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Åh jag har fått massa finnar

Kategori: Sån är jag

På ryggen och på bröstet upp mot halsen. I wonder why för jag brukar liksom inte ha det, och allt kom på samma gång. 
 
För några år sen hade jag blivit fett upprörd om det hade hänt. Asså shit min släta hy helt plötsligt tonårsprickig? Ångest hade det varit, och ett ständigt rännande i affärer för att hitta nån kräm som tar bort dom på direkten. Och så dölja med polotröja och kanske lite täckkräm. 
 
Fast jag måste erkänna att det är lite småjobbigt nu ändå (inte bara för att det gör ont när jag råkar klia på en utan också rent estetiskt). Vill helst inte ha dom där. Men det är ju inte jordens undergång (den är väl först i december eller va sa maya-indianerna?) så finns ingen anledning att deppa över lite fräknar-deluxe. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: