moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Hur kan jag va så sjukt vettig?

Kategori: Sån är jag

Jag tänker mycket. Tänker om mycket. Utgår alltid från vad är bäst för dom inblandade och har inga moraliska principer jag inte kan omvärdera. Jag är helt otroligt vettig och underbar, superduper-smart helt enkelt!
 
Håller du inte med? Du kanske tycker jag är naiv och korkad? Isåfall är det du som är för trög för att förstå samband och nyanser, och för korkad för att tänka outside the box. Ajuste, jag sa väl att jag är självgod också? ;)
 
Fast ifall du också är smart och vettig så kan du ju va smartare än mej på vissa områden. Och då tar jag tacksamt emot tankeställare från dej! Gäller ej konspirationsteoretiker eller andra verklighetsfrånvända drägg.

Kommentarer

  • John säger:

    Har du någonsin funderat på om du är korkad? För om du är korkad så skulle du inte inse det själv, eftersom det krävs någon som är smartare än du för att inse att du är det.

    Varför blir du inte civilingenjör eller läkare om du är så klipsk? Det skulle behövas fler kvinnor inom ingenjörsyrket.

    Eller räcker det med att man tycker att andra kvinnor ska söka sig dit för att kalla sig feminist?

    Varför börja med sig själv när man kan rädda världen RIGHT? :D

    Svar: Jag inhämtar gärna yttrande från nån som är smartare än mig, men jag kan säga att du är på milslångt avstånd från den kategorin med tanke på din argumentationsteknik.
    Har du nånsin funderat över varför du måste spy galla över personer som försöker göra världen bättre?

    Jag tycker inte att andra kvinnor ska söka sig nånstans. Alla måste få söka sig dit dom vill. Men däremot ser jag att vi kan börja med den nya generation - uppfostra dom utan att lägga fokus på kön så får vi la se hur dom väljer sen...

    Har du nånsin funderat på om du egentligen är en patetiskt liten prick, som försöker göra sin tillvaro mer uthärdlig genom att provocera och trycka ner andra? Det är iallafall nåt jag tänker på...
    Mican

    2012-11-24 | 11:12:01

Kommentera inlägget här: