moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

If you can't beat them

Kategori: Skönhetsideal och fulfobi

 
join them! Så var min tanke på halloweenfesten här va. Nämen ärligt talat är jag typ det mest skrämmande = en hollywoodfru!

Och jag erkänner: det var fan kul att spöka ut sig. Och det gör skillnad i vad en får för uppmärksamhet. Men det är inte min stil, och förjävla jobbigt med långa naglar och långt hår och tajta kläder och obehaglig behå och höga klackar och gud vette vad.
 
Det va kul när jag tog av mig peruken och sällskapet blev chockat "men du har ju inge hår!". Som vanligt fanns två puckon som ville lägga sig i mitt utseende. Den ena måste absolut trycka ur sig "ärligt talat ser det bättre ut med peruken". Och fine jag blir inte ledsen (är för självgod), men vad är syftet? Tror han att jag finns till för att behaga honom eller? Nej shut the fuck up asshole. Iallafall fick han svar på tal - jag bad honom ta på sin läskiga halloweenmask - "för ärligt talat ser det bättre ut"
 
Grymt kul var kvällen iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: