moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag är supersnäll

Kategori: Sån är jag

även mot dom som inte tycker likadant som mej. Jag vill alltid att alla ska trivas och må bra. Har alltid varit den som försökt se till att nya i klassen/laget ska trivas och känna sig välkomna, att dom som hånas får upprättelse och att alla får va sig själva även om det är avvikande. Jag är otroligt lojal och omtänksam, och ja det går ihop med min självgodhet. Jag bryr mig om människor så jävla mycket att det nästan blir jobbigt ibland.
 
Jag hatar bara folk som hatar. Det är skillnad på att hata någon, och på att hata någon för att den hatar någon. Att hata är inte samma sak som att inte hålla med. Det är att önska hemskheter åt en person (och inte bara kritisera dennes åsikter/värderingar).
 
Sen ibland är jag osäker på om jag hatar nån eller om jag bara tycker synd om personen för att den är så jävla dum och elak.

Kommentarer

  • Vitatrosor säger:

    Vad anser du om Gudrun Schyman?

    Visst är hon en stor BLUFF?:)


    /// Feministen

    Svar: Har ingen större koll på henne faktiskt.
    Mican

    2012-11-10 | 01:51:54

Kommentera inlägget här: