moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Så knasiga tankar

Kategori: Sån är jag

Asså vi alla vet ju att jag är kingen på att tänka massa smarta tankar ;) Men faktum är att jag förutom alla smarta glödlampor också får så sjukt knäppa tankar ibland. Eller okej då, ganska ofta. 
 
Typ när jag sitter och snackar med några jag knappt känner och undrar hur nån skulle reagera om jag bet den i örat. Eller när jag strosar omkring på Söders trottoarer och liksom utarbetar en plan för hur jag skulle agera om en rabiessmittad björn sprang lös i området. Eller hur det skulle gå till om jag vart värsta bundisen med nån telefonförsäljare. 
 
Och förutom det så är jag nyfiken som en jävla unge och dom mest konstiga frågor fastnar i skallen på mej. Typ som när jag undrade (undrar fortfarande) om det skulle va lite bättre att släcka en brinnande TV med kolsyrat vatten istället för vanligt, för en använder ju kolsyresläckare på elektronik. 
 
Men hörrni fan va härligt det är med nyfikenhet! Typ så människan utvecklats ju.
 

Kommentarer

  • Hanna Kriss säger:

    Du får helt enkelt (under kontrollerade former) sätta eld på en gammal tv och testa vad som funkar bäst. Men bita nån nästan okänd skulle jag inte rekommendera. Sen undrar jag varför du har funderingar om just en rabiessmittad björn och inte bara en vanlig?
    #tankarfödertankar

    Svar: Ibland har jag funderingar om vanliga björnar också. Och påfåglar.
    Mican

    2012-11-26 | 18:29:46

Kommentera inlägget här: