moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Äntligen tafsade han på min röv också

Kategori: Våldtäkt, sex och sånt

I sjuan kunde jag bli avundsjuk på de andra tjejerna i min klass, för att dom fick uppmärksamhet av killarna men inte jag. Det var precis efter att jag slutat spela fotboll på rasterna eftersom det är konstigt för en tjej att välja en svettig sportaktivitet framför att sitta vackert och snacka skit. Och precis efter att jag börjat sminka mej och klä mig i snygga (men äckligt obekväma) kläder för att slippa bli utfryst, för att räknas som en tjej. När så klassens snyggaste kille gav mej en liten dask på stjärten innan en lektion blev jag inte arg, utan överlycklig. Han tycker jag är snygg, eller i alla fall att jag duger!
 
Innan jag tröttnade på att bli sedd utifrån hur knullbar jag är, kände jag så. Du kan läsa mer om det i blogginlägget som jag skrev för typ ett år sen åt tjejjouren. http://www.tjejjouren.se/aktuellt/bloggen/mican-jag-trottnade-pa-att-bli-bedomd-hur-%E2%80%9Dknullbar%E2%80%9D-jag-var-7555
 
Bara kolla för fan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: