moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Att läsa på toan

Kategori: Sån är jag

är så sjukt najs. Gärna ensam hemma eller mitt i natten så att jag kan sitta där läääänge utan att nån stör. En av de mest avkopplande grejer jag vet. Tror jag satt uppemot 3 timmar (!) nån gång i tonåren när jag läste en ny Harry Potter bok. Slå den ni! Fast då får en ont på låren och röda små märken efter armbågarna.

Jag älskar att mysa! Krypa ner i en bad med massor av tända ljus och rökelse. Ligga på mossa i skogen och titta upp mot trädkronorna som svajar mot himlen. Gärna på hösten när löven skiftar i olika färger. Ligga i sängen och bara chilla. Pyssla med pärlor och smycken. Filosofera typ.

Jag tror alla människor behöver nån grej som släpper loss lite spänning, som får en att varva ner. Vad är eran grej?

Kommentarer

  • Marta säger:

    Promensder :)

    Svar: Va e det för nåt? :p
    Mican

    2012-10-06 | 07:49:48
  • Hanna säger:

    Jag vet inte hur en gör. Jag vill lära mig men fattar verkligen inte hur. Vi kanske äntligen skulle ta den där kladdkakan så kan du lära mig sen? ;)

    2012-10-07 | 15:37:44

Kommentera inlägget här: