moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Micans pojkvän svarar på sista frågan

Kategori: Sån är jag

Jag diggar dig Mican! men jag undrar hur din motpart/pojkvän ser på att du inte rakar dig? 
I mina fall som jag varit med om så har killen/pojkvännen undrat när jag liksom ska raka mig igen för att det kommit stubb!? sorry att jag kanske frågat lite väl för sent..
 
Svar: Vafan, det är ju bara hår... Jag har nog aldrig tänkt på det som gud va äckligt med hår på tjejers ben. Ni har ju till och med mindre hår än killar. Jag har ju aldrig tyckt mitt hår är äckligt, så varför skulla jag tycka Micans va det? Snygga, glänsande, lena ben är överskattat. Jag tror inte alla killar bryr sig faktiskt. Jag tipsar din snubbe att börja läsa den här bloggen. Jag tipsar dig att ifrågasätta honom, finns ju inget bra argument för att tjejer ska va rakade. //Micans kille

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag slängde han i sjön när han undrade det!
    Tack för svaret och fortsätt med det ni gör för det är riktigt bra!

    2012-10-17 | 21:25:51
  • Michis säger:

    Jag gjorde iaf som jag ville o tillslut så vande sig killen min. Iaf..

    Svar: Good work sister! :)
    Mican

    2012-10-20 | 16:30:43
    Bloggadress: http://michaeala.blogg.se

Kommentera inlägget här: