moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

När vågar ni prutta?

Kategori: Sån är jag

Asså jag har svårt att prutta inför folk. Inför familjen visst fine, där brukade jag och farsan ha tävlingar om vem som kunde prestera den bästa akustiken och stanken, men annars knepigt. Inte så att jag rodnar och vill försvinna om jag råkar fjärta så det märks, men ändå såpass att jag håller mig även bland vänner.
 
Undrar hur länge det varit standard att dölja fisar? Kanske fanns nån gång för 1000 år sen när det var status att braka loss...eller kanske inte.
 

Kommentarer

  • Bella säger:

    Att fisa är naturligt visst, men tycker inte att man gör det bland andra människor eftersom dom kan lukta. Hur trevligt är det egentligen att det ska gå så lång åt det andra hållet att man kan sitta och fisa på bussen så att andra svimmar av stanken?

    Svar: Nää håller med om att det är fett äckligt med stanken. Men om en kan lägga en helt luktfri borde det ju inte va så jobbigt. Sen har jag inte sagt att jag vill att det ska gå åt andra hållet, eller hur? Ville bara skriva om tanken jag fick
    Mican

    2012-10-24 | 20:28:38

Kommentera inlägget här: