moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Svar till frågestund - del 1

Kategori: Sån är jag

Är du flata?
Svar: Nej, jag är hetero. Har pojkvän sen över 5 år. Fast jag vill ändå kalla mig queer eftersom jag ifrågasätter normer och däribland heteronormen. Och för att det är fett coolt att va queer!

När har du tid att ses nästa vecka, haha :> 
I övrigt så har jag tyvärr ingen fråga förutom om du möjligtvis är sugen på att baka scones?
Svar: Scones är alltid najs!

Kul att du skaffat blogg mican :) kommer du tillbaka till fotbollen ? :) 
Svar: Visst ere? Njae jag kommer nog stanna i det lag jag spelar i nu.

Vilken är din favoritdinosaurie?
Svar: T-rex. Ända sen jag såg den naturtrogna versionen på universeum i sommar har jag känt en skräckblandad förtjusning inför denna dinosaurie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: