moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

En 15-årig Mican skriver

Kategori: Sån är jag

Gammalt inlägg (från 2006):
Ojojojojoj. På lördag bär det av. Och inte varsomhelst, utan till Thailand! Tjooohoo!!!
Jag tänker bli uberbrun och köpa sketamycket snygga grejjor. Lyxans :) Har ju dock inte packat allt än, men det mesta. Tror nog jag hinner.

Imorrn kommer N hit. Vad kuuul! Och så ska jag vaxa benen. Hoppas på inte alltför mycket AJ. Men kommer inte orka raka benen varje dag i Tajlandet, så det är bara bita ihop. Skojj :)
 
Men även på den tiden ful-posade jag på bilder ;)
 
Var inne och kollade på min gamla (personliga) blogg som jag skrev 2006-2007 typ. Lite skillnad på inläggen då och nu, kan jag lugnt säga. Då handlade det mest om kläder och fotbollsmatcher och min klantighet (va väldigt klantig förr). 

Och så hade jag en lite annan syn på livet. Inte sån analyserande och kritisk förmåga. Reflekterade INTE över skönhetsidealen så värst mycket va. Och shoppa shoppa shoppa älskade jag (det va innan jag började på Globala gymnasiet och blev kritisk till konsumtionshetsen).
 
Det kunde ni aldrig tro om mej va? ;)
 

Kommentarer

  • Lisa - MondoCane säger:

    Gör det ont att vaxa benen?

    Svar: Det där va första och enda gången jag testade. Brände mej på vaxet och dom där remsorna funkade inte så jag gav upp projektet.
    Mican

    2013-04-03 | 07:48:49
    Bloggadress: http://mondokanel.wordpress.com
  • Lady Dahmer | Postpatriarkal Feministfitta säger:

    Jag är förbannat glad att jag inte hade blogg i tonåren. Jag skrev dagbok på den tiden och det är en skämskuddefest att kolla igenom dem.

    Svar: Skrev lite i dagbok när jag va typ 12. Hittade den för nåt år sen och fan va jag garvade åt mej själv och mina "problem" haha.
    Mican

    2013-04-03 | 07:52:28
    Bloggadress: http://ladydahmers.blogg.se/
  • Lesthi säger:

    Jag skäms när jag tittar igenom min dayviews som jag har haft sedan jag var 16 (är nu 24), sättet jag skrev på, vad jag skrev..alltså usch för min personlighet back then :'D

    2013-04-03 | 09:44:25
    Bloggadress: http://lesthi.blogspot.se/
  • Tatiana säger:

    Vaxade du benen? VAAAAAA????!
    : )
    Det ar roligt att titta tillbaka. Nar jag kollar tillbaka i mina arkiv fran 2006 o framat sa kanner jag nostalgi o att tiden verkligen gar sa fort. Men sa mycket skiljer sig inte mina asikter fran forr och nu, typ samma. Men jag ar aven aldre an dig. Jag var mera osaker nar jag var tonaring o 20 -21 an nu, nu ar jag saker pa mig sjalv o vem jag ar.

    Svar: Haha lyckades faktiskt aldrig, brände mej på vaxet och remsorna funkade inte så jag tog till hyveln istället ;)
    Mican

    2013-04-03 | 12:06:57
    Bloggadress: http://www.fargosisters.com
  • Frida säger:

    Mina gamla inlägg är för evigt förlorade då jag "bloggade/skrev dagbok på Lunarstorm ;) det var tider det! Nog tur att det inte finns kvar ;)) slipper skämmas! Haha

    2013-04-03 | 18:14:57
    Bloggadress: http://www.fridaj.se
  • Victoria- Alla Förtjänar Att Leva säger:

    NEEEJ vad trevligt att du gick i Globala gymnasiet! Jag hoppas på att börja där den kommande hösten och är jättetaggad! :D alla som går där verkar vara väldigt sköna och inte så jävla stela (osv)

    Vad tyckte du om Globala? :)

    Svar: Bästa skolan. Om jag fick skulle jag ärligt talat gå om tre år där.
    Mican

    2013-05-14 | 15:06:07

Kommentera inlägget här: