moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Ska den mobbade ändra sig?

Kategori: Whatever

Kort svar: Nej.
 
 
Utdrag:
Den som tog priset i absurditet var dock min klassföreståndare. När jag för femhundrafemtioelfte gången kom till henne och beklagade mig över att jag blev kallad hora av mina klasskamrater frågade hon: "Men Matilda, är du en hora?". När jag svarade nej sa hon: "Nej just det, då ska du inte ta åt dig heller!"


Tydligen skulle det lösa problemet med min mobbning. Tog jag inte åt mig och blev ledsen fanns ju ingen kränkning, och då var allt i sin ordning.

Kommentarer

  • Lesthis gothworld säger:

    Jag var mobbad största delen av min uppväxt och fick ständigt råd och tips från mina lärare om att JAAAG skulle stå på mig mer, att JAAAAAAG skulle sluta vara så blyg och anstränga mer mer för att få vänner. Mhm, för det är ju så lätt.

    Svar: Så jävla puckade! Usch!
    Mican

    2013-04-15 | 16:22:36
    Bloggadress: http://lesthi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: