moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag försöker lära mig twittra

Kategori: Whatever

Hej y'all! 

Jag försöker lära mig hur twitter funkar. Det är fett svårt. Ogillar det egentligen, föredrar att läsa längre argumentationer än ba "detta är dåligt punkt". Meeeeeeeen eftersom alla coola hänger där och det är där det händer så. Vill ju hänga med i svängarna liksom. 

Tänker att jag kommer vänja mig. Hatade ju först idén med att blogga men efter lite tjat från några i omgivningen så ba vafan jag testar. Gick ju bra. Och nu är det roligt att va i kretsarna och lära mig massa nya feministgrejs och helt ärligt så är det kul att egoboosta lite när folk är intresserade av vad jag har att säga. 
 
Så jag tänkte, ni som har twitter. Kan inte ni gå in och typ följa mig, så blir det roligare? Lotsa mig i twitter-träsket? :)
 
GO NATT PÅ ER BABES!

Kommentarer

  • SannaM // lärare ~ normkritiker ~ lesbisk svenssonmamma säger:

    Jag följer dig! Följ mig för faen! :-) Det är sjukt lätt att fastna på twitter, kan lätt sitta där i timmar :-/

    Svar: Yä!
    Mican

    2013-12-31 | 08:02:32
    Bloggadress: http://minasannaord.wordpress.com
  • Fanny säger:

    Hej! Du måste ställa in "visa hela inlägg i rss-flödet" eller nåt sånt heter det. För jag följer dig på bloglovin men då kommet bara inledningen av inlägget upp och då orkar en inte gå in på din blogg och läsa (det är ju poängen med bloglovin att ha alla på ett ställe liksom).

    Vill ju läsa dig du är bra!

    Svar: Tack och tack! Ska försöka fixa det!
    Mican

    2013-12-31 | 12:44:47
    Bloggadress: http://kusinerikamp.blogspot.com
  • pelle pettersson säger:

    ajajaj hur gör jag då,då

    2013-12-31 | 13:12:41
  • Fine - en 21årings syn på sex, kärlek och relationer säger:

    Twitter är askul! Här har du en ny följare :)

    2013-12-31 | 16:05:33
    Bloggadress: http://liberfine.se

Kommentera inlägget här: