moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag har nog bara fått för lite kuk

Kategori: Whatever

Det är därför jag vill att tjejer och killar ska få va som dom vill, obegränsade av vilket kön dom tillhör. Det är därför jag kämpar mot orättvisa maktstruktuer. Det är därför jag vill förbättra världen va. 

Så det bästa vore ju om jag kunde bli gruppvåldtagen i flera hål för att liksom banka in lite vett på alla möjliga ställen samtidigt.
 
Asså en del motståndares argumentationsteknik är häpnandsväckande korkad. Ibland känner jag verkligen att utvecklingen från apa till människa måste ha gått olika långt hos olika människor. 

Kommentarer

  • young fire säger:

    haha, klockrent! Men du glömde att man kan trycka upp fler kukar i samma hål, då kommer du vara tillfredställd mycket, mycket länge. Och vettig kommer du ju garanterat att bli. Inget farligt feminist-tänk längre.
    Nu börjar man ju undra. Satt hjärnan i könsorganen på oss människor när vi fortfarande var apor?

    2013-01-05 | 13:30:47
    Bloggadress: http://youngfiredotnet.wordpress.com
  • - säger:

    Oj, tror jag råkade skicka en tom kommentar (?) haha.

    Bra skrivet iaf, blir väldigt frustrerad över alla "för lite kuk"-kommentarer som en ständigt får... Även om en garanterar dem att en är asexuell, homosexuell eller yadayada och nog inte skulle tycka att det var så kul med "lite kuk", så förstår de inte. Har även fått kommentaren att det var på grund av att jag fått för "lite kuk" som jag inte skulle vara heterosexuell. Det är inte lätt när det är svårt.

    Svar: Får ge igen med samma mynt. Typ det enda som funkar.
    Mican

    2013-01-06 | 22:13:39
    Bloggadress: http://nineteentwothousand.blogg.se/
  • - säger:

    Hade tydligen inte alls skickat en tom kommentar............ Stelt.

    Glömde förövrigt att tillägga det absurda i uttrycket att "få lite kuk". Vad menar dem? En gratis könskorrigering? Men tack!

    2013-01-06 | 22:14:51
    Bloggadress: http://nineteentwothousand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: