moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag ville också va knullbar

Kategori: Skönhetsideal och fulfobi

 
Att va snygg för andra var ju nåt jag ville förut. Har också tagit en del egopics i mina dar (fast inte lika mkt som dom flesta andra eftersom jag inte va lika snygg så då va det inge kul ju). 
 
Den här bilden är från när jag va 12-13 skulle jag gissa, använde den som profilbild på playahead o så ;) Va nöjd haha. Hade faktiskt en period i 8:an - 9:an när jag va hyfsat snygg idealmässigt (eftersom jag jobbade för det liksom med smink o klackar o yeah yeah) men sen insåg jag att det faktiskt inte va så jävla viktigt att va snygg. Fick en kille som diggade mej även i min fulhet så det bidrog ju en del.
 
Nu e det så jävla skönt att faktiskt kunna skita helt i om jag ser ut som en zombie-fågelskrämma, eftersom jag inte bryr mej om att va knullbar för andra längre (så mycket). För va fan spelar det för roll hur jag ser ut när jag lirar fotboll egentligen? Nada. Noll. Så e det va.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: