moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Att klä sig sexigt

Kategori: Skönhetsideal och fulfobi

 
INGET FEL PÅ ATT VILJA VARA SEXIG! FATTA!
 
Visst må jag vara trött på tvånget att tjejer alltid ska vara snygga, lagom sexiga liksom. Jag vill ju att tjejer själva ska få välja om, när och hur de vill vara sexiga. Inte att utseendehetsen ska tryckas in i ansiktet på dom vad dom än gör, överallt och hela tiden.
 
Så jag bekämpar sexualiseringen - för alla tjejers rätt att vara sexiga på sina egna villkor.

Kommentarer

  • pelle pettersson säger:

    jag hoppas att dina barn inte knullar runt ,en blir så orolig då

    Svar: Äh varför då.
    Mican

    2013-07-07 | 07:49:43
  • pelle pettersson säger:

    en blir orolig för att man är förälder och inte kan se objektivt på sina barn

    Svar: Fast behöver väl inte va mer orolig över knullande än över typ att dom lirar basket? Sålänge en vet om att dom inblandande är schyssta iofs
    Mican

    2013-07-07 | 08:51:21
  • pelle pettersson säger:

    du gör helt rätt med din envisa kampanj mot utseendefixering.

    2013-07-07 | 09:00:55
  • BLIXA - det blir jävligt tyst i skogen om bara de vackraste fåglarna sjunger säger:

    Jag har vissa klänningar som "passar mig" som jag kan använda för att se sexig ut. De gör att jag ser smal ut och döljer lilla maggen och kärlekshandtagen och smiter åt på de rätta ställena osv. Skoj ibland när jag vill klä ut mig till kvinna.

    Men ännu roligare är det när det blir to much! Känningarna som är fööör korta och fööör tighta, som visar varje valk och är helt skoningslösa mot magen och som egentligen inte alls är smickrande på mig. Mest för att fucka med föreställningen att om man inte har en kropp som en 12-åring så kan man inte ha sånna kläder. Jasså? whatch me! :D


    Svar: You go!
    Mican

    2013-07-07 | 10:27:44
    Bloggadress: http://www.blixabloggar.se

Kommentera inlägget här: