moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag hatar att vara blöt i rumpan

Kategori: Sån är jag

Ni vet när en just klivit ur duschen? Och liksom torkat sig med handduken på ett normalt sätt. Så är en fortfarande helt jävla blöt i rövspringan och det känns sjukt obehagligt?
 
En vill ju inte dra in handduken kring rövhålet direkt, vill ju kunna återanvända (vem pallar tvätta i onödan liksom?). Så istället måste en liksom ta loss lite toapapper och torka bort vattnet i rövspringan. Och slänga i toan och spola, känns ju sådääär att slösa en spolning på det. Och jobbigt att behöva tvätta händerna dessutom.  
 
Känner ni igen det här eller? Några tips?

P.S. Att försöka torka bort röv-vattnet med en hårtork är ej att rekommendera! Särskilt inte om den är inställd på varm luft...

Kommentarer

  • Aida säger:

    Hahaha! Det är bara att gå runt naken ett tag tills man torkat :D

    2013-07-11 | 23:32:20
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • Anna säger:

    Vänta nu... en är ju nyduschad? Varför inte torka där med handduken då?

    Svar: Men asså det är ju nästan in i rumphålet. Känns onajs.
    Mican

    2013-07-11 | 23:34:16
  • Angelica säger:

    Jag stannar kvar i badrummet och självtorkar ett tag medan jag fixar något annat. Typ borstar tänderna, sminkar mig eller kammar håret.

    Svar: Men det tar ju så lång tid för det att torka självmant!
    Mican

    2013-07-11 | 23:53:25
    Bloggadress: http://www.whirlwind.nu
  • Jea säger:

    En liten rumphandduk?

    Svar: Haha det skulle va nåt! Men still: massor av tvättande!
    Mican

    2013-07-12 | 00:23:01
    Bloggadress: http://myescape.blogg.se
  • Anonym säger:

    Hehe.

    Jag tar alltid papper till både fram och bak. Snabbt och effektivt.

    Sen har jag en hår-handduk och en kropp-handduk eftersom håret blötar ner handduken så mycket och då är d mer mys med torr handduk till kroppen och den annan till huvet :D

    2013-07-14 | 00:08:43

Kommentera inlägget här: