moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag drar iväg till landet och firar midsommar, ni då?

Kategori: Sån är jag

Nu drar jag strax iväg med familjen till nyköping för att fira midsommar, fan va skönt. Kommer vara helt utan internet men det är faktiskt inget problem för mig. Funtar på att lämna telefonen hemma också, men en behöver ju inte överdriva bonnigheten kanske. 
 
Älskar midsommar. Alla såna där familjetraditioner är underbara, men midsommar är nåt alldeles särskilt. Nästan bättre än julen för mig :) Samlas familj och släkt, äta massa god mat, bara ta det lugnt. Bada massor. Underbart!

Sen kan det ju kännas lite konstigt att dansa runt en midsommarstång som ju symboliserar en kuk (fallos-symbol yeah) när en är lite trött på mansdyrkande. Men chillerill! Det har visat sig att det lika gärna kan va en fitta som jag svänger mina lurviga (bokstavligen) kring:


 
 
Hur firar ni midsommar?

Kommentarer

  • pelle pettersson säger:

    om en inte vill dansa runt en fallossymbol så kan en dansa runt en oklippt buske typ fittsymbol

    2013-06-23 | 14:54:19

Kommentera inlägget här: