moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Nu kör vi hackathon babes

Kategori: Sån är jag

Sitta och knacka kod, det trodde ni inte om mej va? Nä och ni trodde helt rätt, just den biten ska inte jag stå för. Men jag är med i en grupp på 5 pers som tsm ska skapa en app för SL, så idag och imorrn är jag strängt upptagen med att designa gränssnitt och dricka joltcola (eww).
 
Men chill on the grill, tidsinställda inlägg kommer! Och vem vet, jag kanske blir uttråkad och börjar skriva om hur ojämställt det är på hackathonet med bara massa skäggiga snubbar överallt?
 
 

Kommentarer

  • Ligneto säger:

    :O :O :O

    Jag trodde Jolt hade gått i konkurs :O :O :O

    Var kan man köpa?? :D

    Svar: Haha kanske dom har, det va bara ett uttryck. Har ingen joltcola ;)
    Mican

    2013-03-16 | 09:20:14
  • Ligneto säger:

    Och var har min kommentar på "Okej att va inte-feminist men fan inte antifeminist" tagit vägen? :( Det tog en stund att skriva den *snyft*.

    Svar: Har inte tagit bort nån kommentar. Va konstigt!
    Mican

    2013-03-16 | 09:26:42
  • Aida Lazarian säger:

    coooolt!

    2013-03-16 | 16:54:57
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • peachbeast säger:

    Designa gränssnitt kräver väl lite kodknackning? Lycka till!

    2013-03-21 | 11:20:42
    Bloggadress: http://supermancat.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: