moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Det här önskar jag mig i present!

Kategori: Sån är jag

Jag fyller år om typ två veckor. I sann kapitalistisk (hyckleri) anda tänkte jag lägga upp min önskelista. Egentligen är jag inte så mycket för presenter, men en del vill verkligen ge nåt och då är det bäst att jag ger rimliga förslag. Vill ju inte riskera att få typ smycken eller nån jävla ansiktsvård typ. 
 
Utan inbördes ordning:
 
 
 
 
 
 
 
 
4. TE! Grönt te, herbal tea, rooibos, eller andra kul smaker. Älskar te. 
 
5. Stooooora tekoppar i härliga färger! Behöver två till, typ. 
 
6. Choklad. Mörk. Mmm. 
 
7. "Ekologiskt" schampoo och balsam. Och duschtvål. Och skrubb.
 
8. Presentkort på massage. 
 
9. Den här boken.  Att skicka runt bland mina nära & kära så att dom fattar grejen nångång.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Tatiana säger:

    Erm.....vad menar du? Ar det har din onskelista for familj och vanner eller menad at oss (allmanheten)?
    : )
    Om du vagar.....maila mig din address sa kanske du far en overraskning!

    Svar: Haha mest för såna som känner mig AFK tänkte jag nog ;) Men nu när jag har blivit utmanad (vågar du!) så måste jag fan mejla dig. Hihihihihi!
    Mican

    2013-11-13 | 09:17:55
    Bloggadress: http://www.fargosisters.com
  • Bodypalace säger:

    Boken borde fan vara årets julklapp och kanske nästa års också!

    2013-11-13 | 18:25:17
    Bloggadress: http://bodypalace.se

Kommentera inlägget här: