moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

BLOGGEN FIRAR 1 ÅR!

Kategori: Sån är jag

Fan vad fort tiden går. Och vad mycket jag lärt mig sedan jag först började skriva. Läste en del av mina första inlägg och ba "hur fan tänkte jag här egentligen?". Progress!
 
Nu har det ju varit rätt tyst här de senaste två veckorna, eftersom jag är i USA. Vi får la se hur det blir med bloggandet i höst, om jag finner tid och lust.
 
Har mycket spännande grejer för mig i höst, ska plugga masterkurser, jobba som färdighetstränare åt två ungdomar och även hålla i en grundutbildning för nya volontärer vid tjejjouren jag är med i. Ska verkligen bli skitkul att få ha tre heldagar (utbildningen) med fokus på feminism och genus och bemötande av stödsökande. Min grej ju, vart aktiv i tjejjoursrörelse i typ TRE ÅR nu, whoaa!
 
 

Kommentarer

  • ifrågasättaren säger:

    Grattis! Och bra bloggat :) Det här är min absoluta favoritblogg (förutom min egen, hehe)!

    Svar: Och yey :D
    Mican

    2013-09-14 | 20:44:59
    Bloggadress: http://ifragasattaren.se
  • BLIXA - det blir jävligt tyst i skogen om bara de vackraste fåglarna sjunger! säger:

    Grattis bloggen!

    Hoppas du har en bra semester :)

    2013-09-15 | 06:56:13
    Bloggadress: http://www.blixabloggar.se

Kommentera inlägget här: