moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

APRIL APRIL!

Kategori: Sån är jag

Okej då, jag har ingen bulle i ugnen. Och ingen bebis i magen heller. Jag bara älskar att april-luras :D Är barnsligt förtjust i att skrämmas och skämta, no one is safe when I'm around!
 
Antal personer jag lurat idag: 20<
Antal personer som lurat mig: 0 
Antal personer som blivit sura på mig efter lurandet: 2
 
Guldkorn från dagen:
- Jag lyckades lura mina kollegor att jag skulle ta med min förstoppade undulat till mötet imorse (har ej nån fågel). 
- Jag lurade en tjej från min tjejjour att vår lokal brunnit ned. Hon ringde då ordförande i kvinnojouren, som ringde kanslichefen och alla blev förbryllade. Hehe. 
- Jag lurade alla tjejjourare att Gudrun Schyman skulle vara med på vårt nästa möte

Har du lurat någon idag? Eller kanske blivit lurad själv?

Kommentarer

  • Aida säger:

    Haha men gud, vilka elaka aprilskämt! Haha, jag vågar aldrig göra något sånt.

    Min universitetslärare försökte lura klassen att vår utbildning förlängts med ett halvår.

    Min sambo gjorde en låtsasbajskorv och la i min sko och sa att hunden bajsat i min sko.

    Gick inte på någon :( Är lite besviken, skulle vilja ha lite mer skämt! Mest besviken på mig själv, jag har ju inte lurat en enda jävel i dag :(((

    Svar: HAHA ROLIG SAMBO!!!
    Mican

    2014-04-01 | 22:47:41
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • Fine - en 21årings syn på sex, kärlek och relationer säger:

    Haha! På tal om att luras om Gudrun Schyman så lurade min morsa mig att hon sett Gudrun inne på ICA under dagen :) Blev helt hysterisk och ba omg jag måste dit!!.. tills jag insåg datumet :c

    Svar: HAHAHA
    Mican

    2014-04-02 | 15:01:29
    Bloggadress: http://liberfine.se

Kommentera inlägget här: