moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Min inredningsstil

Kategori: Sån är jag

Jag tycker om att inreda. Skäms nästan för den materialistiska lyckan jag kan få över vissa grejer. Typ  som den här katthyllan jag fick i present av killen i fredags. 
 
DEN ÄR HELT AMAZING! Vill sätta upp den i köket och ställa in fina plåtburkar i olika färger med te i och kryddväxter och nån fin receptbok. Jag älskar inredning som är lite konstig, gärna massor av olika färger också. 
 
 
Han fick såklart en present av mig också. Ett par långkalsonger. Joråsåatteeh.

Kommentarer

  • pelle pettersson säger:

    jag tror att killen vill ha katt och bli som en riktig liten familj

    Svar: Han är tyvärr allergisk mot katter :(
    Mican

    2014-02-16 | 17:31:16
  • Alexandra Dahlberg säger:

    Grymt cool!

    2014-02-16 | 17:34:37
    Bloggadress: http://tjejbloggat.wordpress.com
  • ett ritstift i din rumpa säger:

    helt awesome hylla!

    2014-02-16 | 21:36:21
    Bloggadress: http://yllestrumpa.wordpress.com

Kommentera inlägget här: