moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Vi kvinnor är inte människor

Kategori: Feminism och genus

 
Vi kvinnor ses inte som människor i det här samhället. Vi är objekt, till för män att använda som dom behagar. Män har rätt till oss och våra kroppar, och samhällets instanser kommer aldrig att försvara oss. Vi kan inte lita på att få hjälp eller upprättelse om en man tvingar sig på oss.
 
Jag upphör aldrig att förvånas över alla MÄN som tar sig friheter. För det är fan vad det är, det är män som är problemet. Fyfan vad arg jag blir.
 
 
(Menar förstås cis-män).

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Asså. Jag vill bara lägga mig i fosterställning och gråta. Det är som en mardröm. Åklagaren överväger dock att överklaga så vi får hoppas att den äckliga jäveln blir dömd iaf.

    Fan vad jag hatar män.

    Svar: Jag vet. Är så ledsen.
    Mican

    2014-01-10 | 22:37:13
    Bloggadress: http://paettkvastskaft.wordpress.com/
  • Torkel säger:

    Blir så jävla äcklad. Hur i helvete är det möjligt?

    2014-01-11 | 17:33:28
  • fanny/Mslackerbitch säger:

    ÄCKLET kommer automatiskt, varför kan de inte se värde i kvinnor? vi är hål. vill dö lite.

    2014-01-28 | 20:33:08

Kommentera inlägget här: