moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Bästa stället att tänka på

Kategori: Sån är jag

Det finns vissa tillfällen när hjärnan fungerar som bäst. För mig är det tyvärr aldrig i den situation då jag faktiskt ska prestera, typ när jag sitter och ska skriva den där tentan eller lösa den där arbetsuppgiften. Nä, faktum är att det finns vissa speciella platser där jag kläcker typ alla mina briljanta ideér. 
 
TOPP FYRA - tillfällen när dom bästa ideérna uppkommer:
 
1. När jag bajsar hemma (nr 1 är nr 2 haha!)
2. När jag duschar hemma
3. På bussen
4. I sängen innan jag ska somna

Observera att vid 3 tillfällen (allt utom bussen) så är det fett jobbigt att lyckas skriva ner sina genidrag så jag glömmer dom ju alltför ofta. Määh.
 
Var tänker du bäst?

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag känner verkligen igen mig, och fick mig ett gott skratt av att se "när jag duschar hemma" på din lista eftersom jag nyligen såg det här klippet på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=fMCWyMKXCwU För min del är hjärnaktivitet som allra bäst när jag skall somna eller på morgonen när jag snoozar.

    Fin blogg du har förövrigt :)

    Svar: Tack du :)
    Mican

    2014-03-25 | 19:24:40
    Bloggadress: http://vitsnippa.tumblr.com

Kommentera inlägget här: