moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag bara gråter och gråter

Kategori: Sån är jag

Ligger hemma och tycker synd om mig själv idag pga fett ont i knäet. Tänker att fan vad najs det vore att kolla på en film, men pallar ingen superseriös utan vill ha en mysig. Så jag går in på barnfilmskategorin och väljer en otecknad en som ser cozy ut, med lite lagom övernaturlighet och sånt. Två barn i huvudrollerna. Njuter fram tills det är typ en halvtimme kvar av filmer för vad händer då?
 
ETT AV BARNEN FUCKING DÖR! Asså en av huvudpersonerna! Helt plötsligt! I en barnfilm!!!!!!!!!!!!!!!
 
Åh vad jag grät och nu har det gått en halvtimme sen den tog slut och grinar fortfarande till och från. Klarar inte av mysiga filmer som helt plötsligt blir sorgliga. Det här va fan värre än när Mufasa dog.
 
Är du blödig när du ser på film? Jag gråter till typ alla småsorgliga filmer. Särskilt när folk sjunger av nån konstig anledning. 
 
Chockad och i djup sorg
 

Kommentarer

  • Knyttet säger:

    Bron till Terabitia? :)

    Jag såg den på bio med elever i mellanstadiet och chockade alla eleverna med mitt extrema hulkande..haha.
    Jag gråter åt ALLT... och barn som dör, ja då kan jag gråta i timmar

    Svar: Ja! Ville inte säga pga spoiler. Men vafan liksom.
    Mican

    2014-03-20 | 17:41:55
    Bloggadress: http://hemmahosknyttet.blogg.se
  • Aida säger:

    Hahahaha! alltså nav, stackars :( Jag gråter till ALLT, top model, arga snickaren, lyxfällan, om jag ser någon irl bli ledsen eller bli superglad.. ja allt verkligen!

    Svar: Arga snickaren haha
    Mican

    2014-03-20 | 17:42:39
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • Linnéa säger:

    Don't you get me started! Gråter till ALLT. Om du inte har sett Disney's Upp, gör inte det. Man gråter ihjäl sig första 20 minutrarna. Inte ens killen kunde fortsätta titta.

    P.S. Mufasa </3 Gråter varje gång.

    Svar: JAG SKA ALDRIG SE DEN!
    Mican

    2014-03-20 | 18:23:06
    Bloggadress: http://paettkvastskaft.wordpress.com/
  • Knyttet säger:

    Haha.. ja just det ja.. spoiler. Så där omtänksam och/eller eftertänksam är ju inte jag då :P

    2014-03-21 | 09:15:02
    Bloggadress: http://hemmahosknyttet.blogg.se
  • BLIXA - det blir jävligt tyst i skogen om bara de vackraste fåglarna sjunger säger:

    Åh låter som jag när jag inte pallade se det där läskiga dr who avsnittet precis innan läggdags utan ville se nått mer lättsmält och så blev det Dorian Gray - INTE lättsmält!

    Gråter också till typ allt när jag är på det humöret - till och med inredningsprogram: *hulk, hulk, snyft, snörvel* "OOUuuuuuaaAAAAa men de fick det ju SÅÅÅÅ FIIIIIIINT HEMMA!!!! OOOUUUUUAAAA"

    Svar: Hahaha du är snäppet värre än mig!
    Mican

    2014-03-21 | 17:52:32
    Bloggadress: http://www.blixabloggar.se
  • mandelmassenasse säger:

    Åh, gråter också till en massa. Kan inte längre kolla på Spider-Man 2 utan att börja grina så fort doc oc dyker upp.
    Av nån konstig anledning blir jag helt gråtmild av saker som gör mig upprörd. Typ rassistiska stereotyper, cissexism osv. Inte arga tårar, bara väldigt ledsen. När jag kollade om Avengers erth mightiest heros drog cap en kamrat oneline mot crimson dinamo. *sniff* komunist puns i ett barnprogram. Unkna fördomar och politik i ett barnprogram!!! *bu hu hu*

    Jag blir arg på unkna strukturer, fördomar och skit men när jag myser framför teven och garden har sänkts något så blir jag bara så ledsen när skit dyker upp :'(

    2014-03-24 | 00:48:46

Kommentera inlägget här: