moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Alla feminister vill ju ha en katt

Kategori: Sån är jag

Alla feminister 
Alla feminister
Alla feminister vill ju ha en katt

Asså vad är grejen med feminister och katter? Jo vänta jag vet det är ju för att vi har högre intelligens!

Ni vet hur folk brukar snacka om att den biologiska klockan börjar ticka och alla kvinnor känner en stor längtan efter barn tillsist? Så har jag nu. Fast med katter. 

Jag ska åka och titta på ett gäng kattungar idag. Hoppas kunna köpa den rasen trots att maken är allergisk. Och med hoppas menar jag kommer-börja-böla-och-tröstbaka-kladdkaka-och-äta-den-otillagad om det inte funkar. Men känn ingen press babe! 

Är du också en kattälskande feminist?

Kommentarer

  • Purre säger:

    Jag har ingen katt. u.u

    (men jag jamar själv lite då och då)

    ;)

    Svar: Det är ju typ samma sak :)
    Mican

    2015-01-18 | 11:51:05
    Bloggadress: http://www.purrespratstund.com
  • Tatiana säger:

    Jag ar en djuralskande feminist!
    Vad kul att du bloggar igen....!

    Svar: Taaack :D
    Mican

    2015-01-18 | 12:34:39
    Bloggadress: http://www.fargosisters.com
  • Marie säger:

    Jag är hästägande och kattälskande feminist! Gillar de flesta djur, men ärligt talat är jag inte alls någon hundmänniska, utan det är katter all the way för mig när det kommer till lurviga typer som ska bo i huset.

    2015-01-18 | 14:36:53
    Bloggadress: http://marooie.blogg.se
  • Liselotte säger:

    Känner på mej att det kommer gå bra. Ni borde döpa katten till Feministen jue!

    2015-01-19 | 08:02:00
  • Michaela säger:

    i am indeed
    två kattpojkar. en tjock svartis med krokig svans som gillar att ligga platt på rygg och en galen liten mini-tiger som härjar som om det inte fanns någon morgondag.
    Men jag längtar efter en inte så hårig bebis också.

    2015-01-22 | 18:20:48

Kommentera inlägget här: