moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Lite klitoris-kul såhär en lördag?

Kategori: Våldtäkt, sex och sånt

 
 
Dom flesta tjejer kan INTE få orgasm bara av kuken-i-fittan-sex. Så discover your klitoris! Och se till att din eventuella partner också discovers it!

Lite tråkigt att det ska finnas en uppfattning om att just penetrationssex är "det riktiga sexet". Det gör många tjejer väldigt upprörda över att dom inte kan få orgasm, och så tror dom att det är nåt fel på dom. Och sätter såklart hög press på killen att ha en hård (och stor?) kuk eftersom det ses som hans enda verktyg att tillfredsställa en tjej med. 

Så.jävla.skevt.
 

Kommentarer

  • schwoop säger:

    Är inte det där självklarheter idag?
    Varför inte hitta g-punkten? Oftast är det g-punkten som ger upphov till 'vaginal orgasm'.

    Och ser det verkligen ut så fortfarande? Först trodde jag att jag läste ett inlägg från 10år sen...

    Svar: Japp av min erfarenhet ser det ut så. Men kan såklart inte tala för allt och alla
    Mican

    2013-02-16 | 11:30:15
  • noboytoy säger:

    Inga forskare kan säga att det finns någon g-punkt hos kvinnor eller att vaginal orgasm ens existerar så varför försöka "hitta" något som ingen vet, finns?

    Vad vi däremot VET är att vaginal orgasm inte existerar hos en klar majoritet av kvinnorna, penetrering gör alltså ingenting för de flesta kvinnor. Nästan alla kvinnor behöver klitorisstimulans för att få orgasm och det är också så en klar majoritet av kvinnor onanerar.

    2013-02-16 | 14:20:47
  • Michis säger:

    Men asså vet inte hur d e på andra tjejer men jag har nån sorts g-punkt precis innanför blygdbenet upp liksom i en böj precis innanför hålet så att säga. Så för att jag ska få vaginal orgasm krävs en extremt liten och hård kuk, en på typ 10 cm max...

    2013-02-16 | 21:49:16
    Bloggadress: http://michaeala.blogg.se
  • Lisa - MondoCane säger:

    notoyboy: G-punkten är faktiskt också klitoris, fast från andra sidan så att säga. Klitorisen har ett skaft som finns på insidan, som en inåtvänd penis ungefär, och den yttre delen av klitoris är bara en mycket liten del av den egentliga storleken. Sedan finns det ju många kvinnor som upplever vaginala orgasmer, så då får man väl lita på dem?

    Däremot är det som sagt en ganska liten minoritet som har den möjligheten, och därför är det ju dumt att framställa det som standard.

    2013-02-17 | 09:22:42
    Bloggadress: http://mondokanel.wordpress.com
  • Marielle Jungeljerta säger:

    Att upptäcka & uppskatta klitoris är superbt, men den andel kvinnor som kan få orgasm av kuken i fittan är inte SÅ obetydlig att en kan svepa loss om 'ingen', kan jag tycka.

    & till Noboytoy, mina vaginala (& anala, & orala) orgasmer ger nog blanka fan i vad forskarna har 'hittat' eller ej.

    Svar: På så vis. Då borde jag skrivit "dom flesta" istället för "typ ingen" :)
    Mican

    2013-02-19 | 21:38:28
    Bloggadress: http://jungeljerta.blogspot.com.es/
  • Marielle Jungeljerta säger:

    Jo, 'dom flesta' tycker jag är betydligt närmre sanningen :) en petitess kan tyckas men blir gramse över hur vaginala orgasmer nästan ses som enhörningar som typ ingen får klappa när så inte är fallet.

    Svar: Haha fan va roligt uttryckt. Enhöringar som ingen får klappa.
    Mican

    2013-02-22 | 00:37:52
    Bloggadress: http://jungeljerta.blogspot.com.es/
  • Linnéa säger:

    Det är verkligen inte uppenbart nu för tiden att kuken oftast inte kan ge orgasm hos tjejer. När jag skulle börja upptäcka min sexualitet förlitade jag mig på vad jag sett och hört vilket till störst del var från tv. Ingen hade sagt till mig att klitoris var en så viktig del för sexet som den är och på film så får man uppfattningen om att det bara är snopp i slidan som gäller och att det ska vara jättesupermegaskönt. Efter sex ska man också skina som solen och detsamma gör hela världen och det syns på en att man har fått ligga. Enligt film alltså. Vilket det egentligen inte gör. Blir så lack på sånt. När jag började ha sex fick jag lära mig om ALLT från grunden. När det gäller njutningsdelen alltså.

    Förresten har jag hittat vad jag tror är g-punkten. Eller min pojkvän har, jag når den inte med mina egna fingrar. Och han når den inte med sin kuk för den är för lång. Punkten sitter några centimeter in liksom. Min poäng här är att han kan stimulera den åt mig och det är en starkt sexuell upplevelse men jag får aldrig orgasm. Det har känts som att det är på väg att brista ut i regnbågar och blommor men det gör det aldrig. Det är så knepigt! Och individuellt. Och det borde alla få veta!

    Jag gillar din blogg för övrigt! Du skriver bra och vettigt!!!

    Svar: Inte lätt att veta när vi blir itutade massa knäppa grejer.
    Va kul! :D
    Mican

    2013-02-23 | 13:09:19

Kommentera inlägget här: