moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Den nakna sanningen

Kategori: Våldtäkt, sex och sånt

 
Folk brukar ibland va rätt snabba med att döma ut tjejer för att va slampiga, att se ner på tjejer som klär sig utmanande. Även om det inte sägs rakt ut så ligger föraktet för "slampor" inbäddat hos många. En fnysning, en nedlåtande blick, att håna och skratta åt någon som har en stooooor urringning. En som dansar förföriskt. 
 
Och om det kommenteras så snackas det ofta om att tjejen i fråga bara vill ha uppmärksamhet.Ofta i kombination med att "går hon klädd sådär är det ju inte konstigt att folk tafsar!".  Att hon ber om det. Så för dom idioter som tänker så vill jag ba visa tre gyllene regler:

1. Att nån visar naket/avklätt betyder inte att andra har rätt till att ta för sig av hens kropp. 

2. Det betyder inte att en får skylla sig själv.
 
3. Det betyder inte att en är en hora eller slampa.
 
Och so what om jag faktiskt vill ha uppmärksamhet? Asså jag kanske vill klä mej i en supersexig supertunn dress och få se massa karlar kolla suktande efter mej. Känna mej åtrådd. Dansa sexigt framför en massa snubbar.
---->
MEN DET BETYDER INTE ATT JAG VILL ATT DOM SKA RÖRA VID MEJ ELLER TA SIG RÄTT ATT KOMMENTERA MITT UTSEENDE PÅ ETT SNUSKIGT SÄTT.

Bara fatta det nån gång för helvete.
 
Och ja jag kanske vill hitta nån att knulla med på toaletten samma kväll, det är därför jag klätt mej sexigt. Men det betyder ju inte att alla karlar har rätt att ta för sej av min kropp? Jag måste väl själv få välja vem som ska få ta på mej?
 
Konstigt också att det slamp-stämpeln typ bara gäller gentemot tjejer. Shit tänk om jag skulle gå fram till nån random snubbe på krogen som tagit av sig t-shirten och börjat luftjucka mot honom utan hans godkännande. Liksom han får ju skylla sig själv att jag blir lite kåt när han står där utan tröja, då måste han ju vilja att jag ska molesta honom lite?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: