moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Kuken, fittan och fladdermusen

Kategori: Sån är jag

"Din fitta ser färdig ut iallafall!"
 
 
Ah den ljuvliga doften av pepparkakor! Dom blir ännu roligare att göra när en skär ut sina egna motiv. Då är det lätt hänt att det förutom hjärtan och grisar och sånt även blir en del könsorgan och flygande råttor. Eller vadå gör inte ni det också?

Och om jag gör en fitta med fladdriga blygdläppar nästa gång så kan jag slå två flugor i en smäll, genom att kalla den för fladdermusen. AWESOME! :D

Kommentarer

  • Ida H säger:

    Förra året bakade jag massor av kuk-pepparkakor. Hade införskaffat kukformar (tre stycken har jag för mig att det är, har inte öppnat burken med pepparkaksformar på väldigt länge). Men det är ju helt klart roligare att skära till egna fitt - och kukkakor! Hoppas de smakade bra.

    Svar: Finns det fittformar också? :) Dom vart lit brända så jag vill inte äta dom. Dom får va prydnad eller så får brorsan käka dom, han e inte så kräsen.
    Mican

    2012-12-20 | 20:03:40
    Bloggadress: http://levapositivt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: