moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag vågar säga sanningen!

Kategori: Sån är jag

 
 
Det är fan på tiden att Sverige börjar prioritera sina egna medborgare. Det är svenskars skattepengar och borde därför gå till SVENSKAR och inte asiater. Vi kan inte bry oss om alla, vi måste faktiskt fokusera på vårt eget land. Jaja det låter provocerande, men alla har ju sina egna närmast!
 
Jag vet en kompis farmor som dog för att för att hon inte fick bra medicin, vilket hon skulle ha fått om vi bara satsat mer pengar på VÅRA EGNA och inte på dom i andra länder!

...

Kommentarer

  • aida säger:

    Haha, jag började läsa och bara "Vafaaan, vad har hänt med dig?" xD
    Vart fan chockad.. haha

    2013-04-01 | 23:26:16
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • Lisa - MondoCane säger:

    Herregud. Jag också. Jag bara "men vad i... vad FAN är det som.... men...." Där fick du mig allt!

    2013-04-01 | 23:43:23
    Bloggadress: http://mondokanel.wordpress.com
  • Lisa säger:

    Jag satt och läste mes öppen mun (denna: :O) och tänkte: vad sjutton händer!!!!?!?!

    Jag gick på det.. Haha

    Svar: Hehehehe
    Mican

    2013-04-01 | 23:57:02
    Bloggadress: http://lisajacobssonn.blogg.se
  • Mar* säger:

    Haha! Juste - det var en sån dag.

    2013-04-02 | 01:04:43
  • Nilja säger:

    Ojojoj, där var jag nära på att lämna bloggen och aldrig komma tillbaka, men som tur var så bestämde jag mig för att läsa färdigt, puh :P

    Svar: Jag lurades visst för bra haha
    Mican

    2013-04-02 | 09:48:30
  • Linnéa säger:

    Jag läste idag en sån där liten insändare eller vad det kallas i Metro där det var en person som tyckte att man stöter på jättemånga tiggare nu för tiden och att det är JÄTTEJOBBIGT. Hen var glad att det var någon moderattant som hade tagit upp förslag på förbjud mot tiggande. Men om vi nu kanske hade lite bättre folk som satt i riksdagen som kunde lägga pengar på att hjälpa hemlösa istället för att göra så att fler blir hemlösa och ökande klassklyftor *hostmoderaternahost* kanske vi inte skulle behöva ett förbud liksom?

    Blir ledsen på folk som inte kan sätta sig in i hur jävla dåligt vissa har det bara för att de har det välställt. Tänk USA där man inte kan bli president om man inte är MEGASTENRIK för annars har man inte råd med en kampanj. Inte en jävel av dessa presidenter har någon aning om hur det är att vara i närheten av våldtäktskultur eller fattigdom. Typ samma i Sverige.

    Svar: Jag tycker också det är jobbigt att möta tiggare. Men inser att det är för att jag får skuldkänslor av att inte aktivt försöka förbättra deras vardag när det är så uppenbart vad jag kan göra. Mitt fel och inte deras liksom.
    Håller helt med dej i dina resonemang.
    Mican

    2013-04-03 | 18:37:52
  • Jojjohanna säger:

    Faan, vad jag blev rädd! Vad du luras! :p

    2013-04-09 | 21:21:36
    Bloggadress: http://thebestforeverandnever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: