moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Allting handlar alltid om mig vettni

Kategori: Sån är jag

När killen står på golfbanan (I'm in love with en gammal gubbe liksom) och övar lite, så roar jag mig gärna med att hylla mig själv. Barnsligt och narcissistiskt och alldeles alldeles underbart!
 
Jag äger stället
 
 
 
Näää och om killen nu blir ledsen för att han tycker jag sprider fördomar om golf och besudlar den ädla "sporten" så vill jag ba tillägga: javisst det gör jag! Nämen ärligt, all idrott är bra idrott (utom den där folk slår varandra medvetslösa). Men en del idrott är bättre än annan idrott. Hehehe ;)


Kommentarer

  • Laks - den djurrättande feministen säger:

    Hahahah xD fy faan det där skrattade jag gott åt! Skön bild X)

    2013-08-19 | 12:04:41
    Bloggadress: http://laks.webblogg.se

Kommentera inlägget här: