moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Skräckens kväll

Kategori: Sån är jag

Ikväll kommer det över trevligt sällskap till mig, och vi ska ha skräckfilmsmarathon. Najs va? Svull av mat och popcorn och glass och läsk blir det ju också såklart, är ju liksom halva grejen. 

Egentligen borde jag inte kolla på skräckfilm. Jag får mardrömmar och blir nojig, EFTERÅT. Under tiden jag kollar på filmen tycker jag att det är asroligt. Skrattar mer än jag blir skrämd liksom.
 
Jag innan filmen - Ameeh, det här är ju inte ett dugg läskigt ju.
 
 
Jag efter filmen - VAD FAN VAR DET DÄR SOM LÄT!? I'M GONNA DIIIIIE!
 
 
Kommer få panik om ingen av gästerna vill sova över. Hatar att sova ensam i vanliga fall liksom, och nu kommer jag ju dessutom vara panikslagen över att det ska börja läcka svart hår från takfläkten typ.

Tips på jävligt creepy skräckfilmer?

Kommentarer

  • Aida säger:

    Haha, älskar att du vet att du blir rädd men ändå frågar efter asläskiga filmer..

    2013-08-12 | 13:35:25
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • ett ritstift i din rumpa säger:

    sinister ska ju påstås vara ganska otrevlig, men har själv inte sett den än så vet inte om det stämmer... kommer inte på någon annan, trots att jag har plöjt igenom mängder av skräckfilmer :P

    2013-08-12 | 22:55:29
    Bloggadress: http://yllestrumpa.wordpress.com
  • Emelie säger:

    The orphan! :D

    2013-08-21 | 23:08:57

Kommentera inlägget här: