moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Lite mer personligt

Kategori: Sån är jag

Kommer inte på nåra outstandiga saker att skriva om. Så, ni får veta lite mer om mej istället. FETT INTRESSANT VA?

THE USUAL STUFF:
Snart färdig socionom, vill jobba med ungdomar i behandling typ
Volontär i en tjejjour, stödchattar och är ute på skolor och jiddrar om könsroller
Spelar fotboll och är tränare i fotboll (läs: älskar fotboll)

RÄTT PERSONLIGT:
Älskar choklad
Gillar inte att sova ensam
Dricker typ aldrig alkohol

TYP JÄTTEPERSONLIGA SAKER:
Blir kåt av att titta på choklad (om den ser god ut i ett recept)
Bajsar minst 3 gånger om dan
Är lite perceptionskänslig, asså jag klarar inte av vissa ljud eller mönster

 

Kommentarer

  • Kakan | Krumelur-MurmelDjur säger:

    Det var FETT intressant!

    Du borde köra en vlogg någon gång, du känns som en person som är rätt bekväm med att stå i "rampljuset".

    Haha allvarligt!? Bajsar du TRE gånger på en dag?
    Haha det var ju jätte mycket låter det som. Jag bajsar knappt 1 liksom.

    Svar: Va kul! Om jag pallar nån gång ska jag visa er min väna stämma.
    Haha japp, MINST tre gånger om dagen. Har en tarmsjukdom (IBS) så that's why ;)
    Mican

    2013-02-15 | 08:05:01
    Bloggadress: http://minaallajag.wordpress.com
  • Matilda säger:

    Gött att höra att det även finns andra som bajsar ofta, haha!

    2013-02-15 | 10:13:04
  • Laks - den djurrättande feministen säger:

    Aha, har du IBS? Faan vad jobbigt :S (kan man säga beklagar?)

    Svar: Äh jag är van nu :)
    Mican

    2013-02-16 | 10:49:29
    Bloggadress: http://laks.webblogg.se

Kommentera inlägget här: