moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Men skärp mig själv

Kategori: Sån är jag

En inneboende stress växer inom mej. Så här låter det i mitt huvud typ:

Jag måste göra det, men först det, ååh jag kommer aldrig hinna göra datt om jag ska göra ditt först, tänk om jag skulle...nej jag måste göra det nu annars blir det jobbigare sen, shit får inte va en slacker, får göra det snabbt...JAG KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Att tänka hakuna matata hjälper lite som vanligt (liksom va är det värsta som kan hända? take a chill pill tjejen) men inte tillräckligt. Till slut återstår bara:

 
 
FUCK THIS SHIT! JAG BAKAR KLADDKAKA ISTÄLLET!

Kommentarer

  • Lisa - MondoCane säger:

    Just det där med döden tycker jag är betryggande.

    Svar: Nä jag får ännu mer ångest bara! Lever hellre i förnekelse ;)
    Mican

    2013-02-12 | 14:28:53
    Bloggadress: http://mondokanel.wordpress.com
  • Purre säger:

    Jag kräver en kladdkaka!
    I can has now!

    2013-02-12 | 19:06:29
    Bloggadress: http://www.purrespratstund.com

Kommentera inlägget här: