moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Amen va fan så twittrar jag också numera

Kategori: Sån är jag

Shit så har jag också blitt med twitter. Hatar ursprungligen sånt tjaffs eftersom det florerar så jävla mycket ointressanta grejer, typ vad folk äter och om nån klippt sej. Samma sak med bloggar. Fattar inte vad som är så intressant med att följa andra människors vardag, lev ditt eget liv liksom. Fast läser gärna andras åsikter och filosoferingar för att få tankeställare.

Men iallafall nu har jag ju obviously abdikerat från min ingen-blogg-principen så kan ju lika gärna tweeta lite. Kanske dock inte om va jag ätit. 
 
moralfjant heter jag för dom som vill följa mej där. Kan inte lova att det blir många tweets får la se hur kul det är.

Kommentarer

  • Laks - den djurrättande feministen säger:

    Jag tycker precis likadant. Fattar inte vad det är som är så intressant med att läsa om vad någon åt till lunch eller vilken film någon såg igår kväll. Åsikter på genus, feminism, veganism tack? Det är sånt jag vill läsa om X)

    2013-01-06 | 18:31:40
    Bloggadress: http://laks.webblogg.se

Kommentera inlägget här: