moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

En sorgens dag

Kategori: Sån är jag

Idag kan vi hissa flaggorna på halvstång. Bära svarta kläder. Sörja. Varför, undrar ni?
 
MINA FAVORITBYXOR HAR GÅTT SÖNDER!
 
Asså nu ska vi inte va så materialistiska men...joooo det ska vi! Mina allra bästa skönaste fladdrigaste prickigaste byxor har fått två feta hål. Och är sånt där dåligt tyg så jag kan inte sy ihop det heller. Oh the horror! Vad ska jag nu ha på mig varje dag? 
 
Arg är jag också, på byxorna. Sattyg! Fattar ni sat-tyg, dåligt tyg i byxorna hehe (använder humor som en försvarsmekanism för att ej bryta ihop).
 
Så, ja. Såja såja (tröstar mig själv, använder återigen dålig humor som försvarsmekanism).
 
 

Kommentarer

  • pelle pettersson säger:

    textillim

    2013-07-19 | 11:32:54

Kommentera inlägget här: