moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Hemma igen!

Kategori: Sån är jag

Hemma igen från kollot, wohoo! Har varit så underbart, känns som ett stort tomt hål i mig nu när jag sitter här i min ensamhet. Var är alla sköna kids, alla härliga ledare? Varför är det så tyst?
 
OCH VEM FAN VILL BADA MED MIG TRE TIMMAR OM DAGEN NU DÅ!!!???
 
Men på tisdag drar jag iväg igen, med killen till en stuga i Finland. Fett chill. Bara gå omkring i morgonrock hela dagen, sätta sig i bastun och sen springa ner till bryggan och bada. Inget telefonerande, internetande eller annat modernt tjaffs. Bara "peaceful mind" liksom. Så lätt blir ni av med mig. 
 
Ja, sämre kan en ha det va?
 
Som jag sagt tidigare så kommer jag blogga dåligt på sommaren, men hopefully är jag igång med fler inlägg tills hösten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: