moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag åker iväg på kollo idag

Kategori: Sån är jag

Så sjukt taggad!
 
Kollo för ungdomar med hög skolfrånvaro, helt ideellt. Helt gratis för deltagarna. En så viktig grej tror jag, för ungdomar som annars inte träffar så mycket människor utan mest håller sig hemma. Du kan läsa mer om kollot här.
 
Jag älskar att umgås med ungdomar, vet inte varför men jag tycker dom flesta är så jävla härliga. Mycket mer öppensinnade än vuxna, mycket mer påverkningsbara för mitt hjärntvätteri hehe. Och mer ärliga. Inte så att jag liksom vill ha 14-åringar som kompisar, utan mer att jag tror det är en passande grupp för när jag ska välja jobb i framtiden (i vår).
 
Iallafall, kollo betyder ju som vi alla vet att undvika datorer och mobiltelefoner, så ni får troligtvis klara er utan mig en vecka. Kanske att jag lyckas övertala någon att gästblogga åt mig...? Den som lever får se!
 
Peace out!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: