moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

SJUKASTE GREJEN HAR INTRÄFFAT!

Kategori: Sån är jag

Jag har fått en blåsa. Jaja tänker ni, det får vi alla liksom, get over it. Men hörrni, den sitter  PÅ BRÖSTVÅRTAN!!!!
 
:O :O :O WTF OMG
 
Ni vet hur ont det gör att ha en blåsa? Ni vet hur känsliga bröstvårtor är? DÅLIG KOMBINATION ASSÅ! 
 
Aja, bit ihop eller bryt ihop liksom. Nu blire chillkväll med killen och hans syrra. Dom är och handlar mat just nu, hoppas det blir nåt riktigt gott :) Får väl se om dom kan tänka sig vegetariskt dom också, annars får jag väl steka sojakorvar i min ensamhet...
 
Nån av er som haft en blåsa på bröstvårtan? Varför kommer dom dit? Hur länge innan dom försvinner? 
 
Min känsla inför bröstvårte-blåsan:
 

Kommentarer

  • Laks - den djurrättande feministen säger:

    Jag har väl typ haft det. Vet inte just om det var en blåsa eller vad det var, men det var sjukt ömt. Gick över på ungefär en vecka så det var inte så farligt. 6 dygn kvar! X)

    2013-06-02 | 09:01:49
    Bloggadress: http://laks.webblogg.se
  • Maj säger:

    Kollar på den där serien du rekommenderade, fett bra.

    2013-06-02 | 20:28:37
  • roger säger:

    Har du joggat?

    Svar: Nä, spelat fotboll.
    Mican

    2013-06-08 | 20:19:37
  • roger säger:

    Men då är det ju det. Byt sportbehå eller tejpa/plåstra bröstvårtan innan.

    Svar: Tejpa bröstvårtan innan matcher haha ska köra på det ;) fast nu har det gått över
    Mican

    2013-06-09 | 17:47:26

Kommentera inlägget här: