moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Sommarmode på bloggen

Kategori: Sån är jag

Alltså inte mode som i kläder typ, utan mode som i det engelska uttrycket liksom (jmf summer mode).
 
Det betyder att jag inte kommer blogga lika "varje dagigt" som jag gjort tidigare, utan mer när andan faller på. Som andra småbloggare gör liksom. Men jag kommer såklart fortfarande skriva massor av vettiga grejer ;)

Nu kan du ju passa på att leta igenom arkiven på grejer jag skrev för nästan ett år sen! Se om du kan hitta nåt skevt jag skrev då som du tror att jag inte kan stå för längre! Utmaning!
 
 

Kommentarer

  • Maj säger:

    Jag skrev nyss ett inlägg "allt om din mage" - tycker du kan kolla, om den är "godkänd" som.. inte hetsa dig att träna mage?

    Svar: Inlägget passar i en träningsblogg, som din. Men inte i en vanlig (typ om jag skulle läga upp det) är my opinion.

    P.S Jag har en stark transversus ;)
    Mican

    2013-06-05 | 08:28:31
    Bloggadress: http://majckj.blogg.se
  • Aida säger:

    Gillar inte alls sommarmode, bara så att du vet! ;)

    2013-06-06 | 19:29:55
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här: