moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Genushäxor kan också måla naglarna

Kategori: Sån är jag

Kommentarer

  • Aida säger:

    Undrar hur mycket genus Isabella har läst egentligen, hon är ju på samma nivå som Jimmie Åkesson.

    Svar: HAHAHA det har du fan helt rätt i!
    Mican

    2013-03-31 | 23:03:13
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • Linnéa säger:

    Ja, asså vad är grejen? Är det så viktigt att veta vem som är kvinna och vem som är man? Ja - om man vill veta vem man ska bemöta på vilket sätt, för män och kvinnor är ju inte värda samma behandling, bemötande. Vad fan skulle hända om alla blev bemötta på samma sätt, med samma respekt? Fyfaaaaan asså! *ironi*

    2013-04-01 | 10:18:03
  • jo säger:

    Måste säga att jag känner stor sympati för henne efter hon och andra kvinnor fick hemska kannibal/mordhotsbrev av nån galen man där ett tag bara för att hon existerade.

    Men det här inlägget - vaddå menar du att det är på allvar?! Det är ju små bebisar det handlar om. Inte ens vuxna - hur skall de då vara män och kvinnor ;) Inte svårt att fråga heller...

    Svar: Jaja det är ju alltid fett trist när nå får mordhot. Icke desto mindre har hon idiotiska åsikter jag vill bemöta.
    Mican

    2013-04-01 | 23:09:22
  • jo säger:

    Ville bara förtydliga att "med det här inlägget" menar jag Bellas konstiga inlägg om bäbisar, jag kritiserar inte ditt jag tycker det är bra. Kan hon inte fråga om hon inte fattar vilket kön det är på bebben ifall den typ heter Bosse och har lila sparkdräkt istället för blå med fotbollar på (åh nej!!). Hur svårt kan det vara för henne?
    Jag fick sympati för henne innan men sexistiska åsikter ska kritiseras.

    Svar: Jag fattade det :)
    Mican

    2013-04-02 | 16:40:26
  • Annapanna säger:

    Hittade precis din blogg, kommer inte ens ihåg hur jag hittade hit, men det är jag så glad för! Det är människor som du, lady dahmer, hanapee som får mig att se saker med nya ögon och utvecklas som individ i det här samhället! Tack! :)

    Svar: Men varsego och tack för peppet! :D
    Mican

    2013-04-11 | 13:59:56

Kommentera inlägget här: