moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Tur för dej att jag är en sån jävla PK-tjej

Kategori: Sån är jag

Asså ni måste måste måste se den här. Om ni inte orkar hela så spola åtminstone fram till sången. Precis som jag känner varje gång jag stöter på nån sexistisk jävel. 
 
 
 
Dom sjunger om hur dom ska skada sexisten på massa olika sätt, typ halshugga honom och sätta huvudet på ett svin, bryta av ryggen, mörda hans guldfisk osv osv och sen kommer det och jag känner igen mej:
 
Men tur för dej (tur för dej)
Att jag är en sån jävla PK-tjej 
Annars hade allt det hänt just dej
 
Men tur för dej (tur för dej)
Att jag är en sån jävla PK-tjej 
Inget fysiskt våld eller näthat från mej
....
Jämfört med mej är Astrid Lindgren ragatan (HAHAHA) 

Kommentarer

  • Kakan | Krumelur-MurmelDjur säger:

    Alltså har dessa underbara någon blogg undrar jag nu???

    Svar: Ingen aning!
    Mican

    2013-03-08 | 08:57:24
    Bloggadress: http://minaallajag.wordpress.com
  • Maj säger:

    He, vad betyder pk? Och kan ja sno de det du skrev om feminismen, att den fortfarande behövs och så, som status på fejan?

    Svar: PK = politiskt korrekt (typ "överdrivet" vänlig och påläst)
    Det är bara att sno, bra om det sprids till fler! Om du vill kan du ju passa på och tipsa om min blogg också *hinthint* ;)



    Mican

    2013-03-08 | 15:10:09

Kommentera inlägget här: