moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Mitt motto vid städning

Kategori: Sån är jag

Alltså, jag har ju egenligen redan ett motto vad gäller städande. "A clean house is a sign of a wasted life" och med det menas att jag djupt avskyr sysslan och undviker det om jag kan. Meeeeeeen ibland äre ju så jävla skitigt på golven av damm och sand så att jag måste dammsuga. Och damma. Och torka av borden.
 
Då har jag ett annat motto, lite Ronja Rövardotter-influerat. Som betyder att jag inte direkt överanstränger mig för att det ska bli rent under soffan.
 
 
SYYYYYYNS INTE! FIIIIIIIIINNS INTE!
 
 

Kommentarer

  • Aida säger:

    Hej, det skulle vara spännande om du skrev om ditt synsätt på juridisk abort för män. Alltså att han avsäger sig all kontakträtt med barnet, och slipper betala underhåll.

    Om du vill såklart :)

    Svar: Tack för tipset! Inte funderat så mycket på det, så dröjer nog ett tag om jag skriver ett sånt inlägg :)
    Mican

    2014-01-04 | 18:26:41
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här: