moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Det negativa med att vara en djurvän

Kategori: Sån är jag

Jag hatar att gå ute när det är mörkt och blött. Som ni vet så kryper ju daggmaskarna ut på vägarna då. Nej nej, jag är inte rädd för dom och tycker inte att dom är äckliga, tvärtom. 

Jag är rädd för att råka mörda dom, oavsiktligt, när jag klampar omkring. Så då måste jag alltid gå så himla långsamt så jag hinner väja för alla maskar. Ibland måste jag lyfta dom tillbaka till diket, så ingen annan kan kliva på dom. Och ligger dom i en vattenpöl bara måste jag rädda dom undan drunkningsdöden! Tar fan dubbelt så lång tid att gå hem från bussen pga detta.
 
 

Kommentarer

  • peachbeast säger:

    Känner så väl igen det där. Och sniglar med hus måste jag också rädda.

    Svar: Ja ååååh dom e så söta
    Mican

    2014-05-01 | 09:21:07
  • skeurt746iftg säger:

    Ha ha ha. FRÄNDE! Gör samma sak. Fast med pinnar och löv för jag tycker de är jävligt äckliga.

    Svar: Hahah ååh jag fattade ingenting jag ba "men varför vill hen plocka bort löv från vägen?" sen fattade jag haha
    Mican

    2014-05-01 | 11:38:04
  • Emelie säger:

    Åh känner igen mig haha.

    2014-05-01 | 17:19:32
  • Aida säger:

    Har du hört om kvinnan som går runt med en käpp och mosar mördarsniglar? xD

    Svar: :O
    Mican

    2014-05-02 | 12:22:52
    Bloggadress: http://www.aidal.se

Kommentera inlägget här: