moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag behöver din hjälp nu please

Kategori: Whatever

Visserligen står jag inte på mina bara knän (sitter på min filt-insvepta rumpa) men jag vill ändå be om en sak. Jag gillar att fråga om hjälp för jag tjänar på det och dom flesta gillar att hjälpa. Aja till saken. 
 
Hjälp mig att sprida my words of wisdom till fler! Jag kan se att många är i julstress-mode av statistiken att döma (för att jag är tråkig det kommer jag aldrig betänka) och det är feeeeett mycket roligare att skriva om det är fler som läser och kommenterar. Och shit asså grym som jag är borde jag ju ha tusentals läsare ;)

Om ni gillar det jag skriver berätta det för mej och för andra! :) Eller om ni ogillar det jag skriver berätta för andra vilken idiot jag är så kan ni skratta åt mej tillsammans (och kanske bilda er själva på ett omedvetet plan).
 
Så kan ni liksom länka till mej typ? Tipsa om mej till era vänner? Nämna mej i en statusuppdatering eller tweet?
 
Just do it.

Kommentarer

  • Sara Brännholm säger:

    Kommentera. På mycket och ofta. Regelbundet. Det brukar funka väldigt bra för att dra till sig folk :)

    Svar: Jamen det gör jag, på bloggar som jag tycker är intressanta ;) Men många bäckar små vettu
    Mican

    2012-12-21 | 18:32:32
    Bloggadress: http://schmenus.wordpress.com
  • Sara Brännholm säger:

    Precis. Helt rätt :D

    2012-12-21 | 18:41:29
    Bloggadress: http://schmenus.wordpress.com
  • Frank säger:

    Ska försöka komma ihåg å länka den dan jag får tummen ur röven å fixar min hemsida :)

    2013-01-27 | 01:34:03
    Bloggadress: http://knarf.se/

Kommentera inlägget här: