moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Kolla jag försökte oxå va knullbar

Kategori: Skönhetsideal och fulfobi

(Japp minns att jag skulle ta en snygg bild
den här är en av många försök dårå)
 
Fast som tur va så va jag inte outstanding snygg direkt så fick leta bekräftelse på andra ställen. Typ för egenskaper, att va smart eller rolig eller så.  Sen hade jag dock en period i 8an när jag faktiskt följde normerna rätt mycket (inte för att jag ville egentligen men för att jag fick ångest/inte kände mig snygg om jag inte rakade mej o så) och typ va lite snygg. Nästan. Ville ju visa mej knullbar inför grabsen liksom.
 
Usch fy fan hemskt att noja så mycket över utseende o bry sig så mycket om andras åsikter, vill aldrig tillbaka. Leve FUCK THIS SHIT-MENTALITETEN när det gäller utseende, hell yeah!
 
Hellre ful & bekymmersfri än snygg & nojig. Tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: