moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jag fick gift av en bloggläsare!

Kategori: Whatever

Hehe, nej nu skojade jag. Men det är sant att jag fått en present från en bloggläsare, ändå från Alaska kom paketet. Känner mig fett cool och känd. Åkte och hämtade ut det tillsammans med pappa som hela tiden mässade om att "tänk om det är en bomb!" och "det är nog gift!" (han och hans katastroftankar alltså). 
 
Och så på paketet, vad ser vi?
 
 
GIIIIIIFT! 

Hehe nämen skämt åsido, jag fick jättemånga bra grejer. Te, choklad, ett fint grattiskort med björnar, en kul tidning om jämställdhet som jag ska läsa i sen när jag bajsar ikväll, och även lite ansiktsmasker (vet inte om det var en pik från avsändaren...?)


 
 
TUSEN TACK TATIANA! Tycker förövrigt att ni alla borde klicka er in hos henne, minst sagt spännande att få ta del av tankar kring feminism hos en som jobbar på strippklubb. Fett cool tjej det där.
 

Kommentarer

  • I Kimberly Lilja säger:

    <3

    2013-12-05 | 21:17:52
    Bloggadress: http://bellarosa.nu
  • Tatiana säger:

    Gift. Ha ha!
    Jag gillar aven artikeln om plastik operationer i tidningen. Fick mig att tanka.
    Din pappa ar bara for rolig! Grattis i efterskott!
    : )

    Svar: Ja den va sjukt bra! Tack igen :)
    Mican

    2013-12-06 | 00:38:20
    Bloggadress: http://www.fargosisters.com

Kommentera inlägget här: